9na har sendt meg klesklypepose, er den ikke kjempefin! Den har forskjellig motiv foran og bak så jeg har tatt 2 bilder.

img_1804.jpg

img_1803.jpg

Jeg fant hennes blogg helt tilfeldig en dag jeg surfet litt rundt. Hun hadde fått ny bil, en blå lekker cabriolet, og jeg måtte bare legge inn en kommentar. Da jeg leste videre på bloggen hennes så jeg at hun hadde laget den flotteste klesklypeposen jeg har sett og spurte om det var mulighet for å få kjøpt en. Men hun ville ikke selge , men kunne godt sende meg en!! Vel, jeg vet det finnes mange hyggelige bloggere, men at det finnes så snille…. Tusen hjertelig takk 9na, posen har allerede fått hedersplass på kjøkkenet med klyper i. (Den skal absolutt ikke henge på vaskeommet) Og en pakke er på vei til deg i posten med noe jeg håper du kan bruke.

