Forrige helg var vi på besøk hos gode venner i Tønsberg. Der bor det to jenter som er kjempeflinke til hobbyaktiviteter og de har laget disse tingene som jeg har lyst til å vise på bloggen. Den ene holder på å strikke kjempefine sokker, og i helgen lærte jeg henne å hekle. Ut å kjøpe nytt garn og her er starten på et hekleskjerf! Kjempeflott!

img_1801.jpg

Den andre liker nok ikke garn og masker, men er utrolig dyktig med leire. Hun har dekorert vinglass og laget serviettholdere, her blir det mye julepresanger!

img_1797.jpg

Det er kjempemorsomt med disse to for de er like hobbygale som meg og vi koser oss fælt sammen.

Og hunden koser seg også glugg ihjel sammen med de. De leker med ham hele tiden og etter denne helgen kan han gi labb! Det har de lært ham helt alene med gulrot som godis! Jeg har en treningsvillig hund, men dette tar jeg av meg hatten for! Nå letter han på labben så fort det er noe spiselig i nærheten!

