Jeg har meldt meg på klut og håndklealong + bølgealong i Hobbyforum og nå driver jeg litt her og litt der…  Denne kluten skal få et håndkle som matcher, men selv om mønsteret ser helt greit ut er det en nitidig jobb å ta med seg tråden til den fargen som ikke er i bruk rundt hele tiden. Det går mye tregere enn jeg trodde, men fint blir det om jeg skal si det sjøl så ferdig blir det etterhvert.

I tillegg holder jeg på å strikke bølger – en veske – som det kommer mer om etterhvert, og så er det jo selvfølgelig bølgeteppet mitt da….

Nå blir det mindre og mindre aktivitet på bloggene rundt omkring, og noen stenger helt. Jeg har tenkt å ha oppe, men det blir lengre mellom oppdateringene, nå må man nyte sola istedet.

ØNSKER ALLE EN KNALLFIN SOMMER OG HÅPER DERE LEGGER IGJEN NOEN ORD NÅR DERE ER INNOM. 

SELV TAR JEG NOK RUNDEN INNIMELLOM, DET ER FOR MYE SPENNENDE SOM BLIR LAGET TIL AT JEG KLARER Å LA VÆRE.

