Her er bilde av det jeg kjøpte på Strikk Innom… «Noen» nøster strømpegarn – utolig bløtt og godt – kanskje jeg kan klare å få til et strømpepar denne gangen, brunt og turkis garn til en julepreang (som allerede etter å ha hatt det en dag kanskje ikke blir presang for jeg har også fått en annen ide), garn og mønster til en kul lue (som jeg har begynt på allerede!) Godt kjøpt syntes jeg!!!

img_1753_resize.jpg

Så til neste bekjennelse – noen nøster fra Mauds Garn…(Vet ikke hva jeg skal lage av de, men fargen er da utrolig fin)

img_1765_resize_resize_resize.jpg

OG så var jeg en tur i byen i dag for å kjøpe noe billig bomullsgarn til klut og håndkle-alongen i Hobbyforum som jeg har meldt meg på….

Men først var jeg innom bokhandelen for å kjøpe en tube akrylmaling, og der fant jeg en bok om skyggestrikk. Har sett dette på nettet og har veldig lyst til å prøve. Denne skal jeg strikke etterhvert;

img_1758_resize_resize.jpg

var jeg innom en av garnbutikkene, men der fant jeg ikke noe fint bomullsgarn til alongen, men jeg fant derimot dette;     (lyse fine grønn-nyanser)

img_1762_resize.jpg

Og til slutt – konklusjonen ble at jeg ikke fant noen fine farger i billig bomullsgarn så jeg endte opp med dette;          

img_1760_resize_resize.jpg

Bra dyrt kjøkkenhåndkle, men jeg er veldig fornøyd med fargene. Skal hekles i mønster med små fargefirkanter. Håper det blir like fint som jeg har tenkt meg.

Dette var mine bekjennelser av 2 shoppingdager, men det er visst like farlig å gå i butikken som å handle på internett har jeg funnet ut.

