Jeg har lovet meg selv å holde meg langt unna å handle i nettbutikker!! Det er så lett å la seg rive med, det finnes så mye fint der ute. Men jeg har surfet – oj som jeg har surfet – og lukket vinduene igjen, pent og pyntelig UTEN å kjøpe. MEN så var jeg innom Marit på Strikk Innom og hun har sokkegarnet de ikke lenger har i strikkebutikken jeg handler, og jeg MÅTTE bare kjøpe noen nøster. Og så ble det jo da i samme slengen en pakke til julepresang, oppskrift og garn til en lue og så var det gjort.

Pakken fikk jeg i posten i går og jammen var det morro å pakke opp!!! Like gøy som julaften og gebursdag!!!  (Det er lett å glemme at det er jeg som skal betale…)

Så idag har jeg vært hos Bendix Garn.  Jeg MÅ jo bare ha de fine heklenålene jeg har sett på de danske bloggene. De bedrer visst helsen sies det….

Og der er det jo mye annet fint også… Knapper, garn, stash og tingtang – det blir nok ingen liten konvolutt som kommer denne gangen heller…. Men gøy er det, noe annet skal man ikke påstå!

Ha en fin uke allesammen, og legg gjerne igjen en støttende kommentar!!

