tenkte jeg, men nå er jeg ikke så sikker lenger. Hadde klesoppryddning og fant en gammel vid olabukse som jeg reddet i siste sekund fra å bli kastet. Dette kan bli en kjempefin veske, eller mer et nett, tenkte jeg og gikk på med godt mot og klippet av begge bena. Så delte jeg de slik at jeg har 2 fine flak som jeg i min fantasi utmerket godt kan se blir et fint nett. Og der forsvant all min selvtillit…. Jeg er ikke god venn med min symaskin. Den er godt gjemt på et kott og jeg får prestasjonsangst de få gangene jeg tar den fram. Når jeg ser alt det fine som syes på bloggene får jeg så lyst til å lære meg dette. Og disse SKAL bli til et nett, om de vil eller ikke!!  Det kan da ikke være så vanskelig? Jeg har snudd og vendt på de, men hvordan starter jeg???. Naturligvis må de tråkles sammen først så jeg får finne frem nål og tråd og så løser det seg kanskje underveis… Man kan jo håpe……

Man klarer det man vil er nå mitt motto, og nå får jeg vel se om det stemmer….

img_1687_resize.jpg

Ikke glem å legge igjen noen ord da! Det er så koselig å se hvem alle dere som besøker bloggen min er!!

